sobota, 24 października 2015

Pierwsze Dwa Miesiące Szkoły

Można już spokojnie powiedzieć, że minęły  ( PRAWIE ) dwa miesiące szkoły. O tyle że jestem w pierwszej gimnazjum to zdążyłam już zapoznać się z moją klasą. Na początku każdy był dla mnie mega dziwny ale z biegiem czasu okazało się ze jest to najlepsza klasa pod słońcem. Tyle że z chłopakami dogaduje sie lepiej niz z niektórymi dziewczynami...Ale taki wiek :D
 Pierwsze Sprawdziany i kartkówki już za mną :D i pierwsze Ściąganie grupowe ..
Opowiem wam troche o tym jak wygląda moja Codzienna Rutyna  Niestety Codzienna Szkolna :(
Oczywiście Gdy juz otworze oczy to musze wyłączyć z 10 ustawionych co minute budzików później jak juz jestem na tyle obudzona ze moge wstac i odpowiedziec na pytania mojej mamy takie jak ,, na ktorą masz,, lub ,, co jesz na śniadanie ,, itp
Po rutynowych pytaniach mamy jest codzienna poranna toaleta  czyli szybki prysznic ,umycie twarzy tonikiem ,umiecie twarzy mydłem nałożenie kremu do twarzy i ostatecznie pomalowanie rzęs ...
gdy moja twarz juz jakoś wygląda ze można sie pokazac idę do szafy w poszukiwaniu jakiś odpowiednich ubrań do pogody .
oczywiście zajmuje mi to minimum 10 minut a maksymalnie do 15  gdy juz jestem na tyle mądra i znajde to czego szukałam przez 15 minut mimo ze leżało na samym wierzchu ubieram sie i przystępuje do jedzenia śniadania . Gdy juz zjem ide sie uczesać.. Moje włosy są na tyle uparte ze ciężko jest mi zrobic z nimi cokolwiek wiec związuje je w najprostszą kitkę .
jak  zawsze robie wszystko na ostatnią chwile wiec poprostu biegam ściele łóżko ,myje zęby ,szukam kluczy,szukam telefonu,i dopiero gdy wszystko spakuje moge wyjsc z domu zawsze jest to tak ze krzycze do mamy ze wychodze, zamykam drzwi i dosłownie biegne na przystanek .
Gdy z odrobiną szczęścia udaje mi sie zdążyc na autobus to jest dobrze.
No i to chyba juz Wszystko .Jak zawsze prosze was o komentowanie moich postów wtedy bede wiedziec czy jest sens pisania mojego bloga  Wszystkim życze miłej spokojnej Nocy .Jutro niedziela ostatni dzień weekendu  i PONIEDZIAŁEK no wiec tak teraz to juz Koniec DOBRANOC ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz