Hejka jako , ze jest dzisiaj dzień WOLNY od szkoły ( Dzien Niepodległości ) Zdecydowałam ,że napisze Posta... Będzie on o tym jak spędziłam czas w ostatnich dniach, tygodniach.. :D No więc tak od 27 października do 10 listopada siedziałam w domu CHORA.. Wiem ze miałam pisać dużo więcej postów bo czułam sie przez 2 pierwsze dni Dobrze ale później Ból głowy, brzucha, gardła nie dał mi chęci na pisanie ! Lubie to robić ale wtedy nie miałam jako takiej WENY twórczej . Wiec NIC NIE NAPISAŁAM .. chociaż do nie jest do końca prawdą bo były by dwa posty tyle ze pisałam je na telefonie i chcąc dodać zdjęcie a później Anulując to Post się usuną i za pierwszym podejściem i za drugim .. wiec tak 31 października po długim UBŁAGANIU mamy mogłam na 2h wyjść na Halloween :D ( Byłam chora ) Ogólnie zabawa była świetna .. Zbieranie cukierków.., rozmawianie z ludzmi.,. Miłe pozdrowienia ,Uśmiech na twarzy dzieci jak nam otwierały i krzyczały ,, MAMO MAMO PATRZ !! ,,było bardzo miłe :* O godzinie 20:00 byłam wraz z moją przyjaciółką już po domem . Miałyśmy isc podzielić cukierki i sie rozejść .. Tyle że ten plan okazał sie mylny.. Dari ( mojej Przyjaciółki ) tata zadzwonił do mojej mamy i zapytał sie czy mogłabym u dari spać myślałam ze mama sie nie zgodzi .. ale jako ze Antybiotyk już mi się skończył prawie .. CUDEM się zgodziła.
Poszłam po ciuchy jako ze mieszkam blok od darii nie miałam daleko :D Gdy juz miałąm wszystko czego potrzebowałam poszłyśmy do Domu Darii.. Przebrałyśmy sie w piżamy i zaczęłyśmy liczyć cukierki.. No ogólnie było fajnie itp..
Gdy wróciałam od Darii Wszystko było dobrze w poniedziałek szłam do lekarza a kontrole byłam już zdrowa .. Gdy tu nagle chodzę i we wtorek i w srode do szkoły ale w czwartek już źle sie czułam .. To przez te Halloween .. Latanie ,bieganie itp .. Znowu miałam antybiotyk znowu siedziałam do poniedziałku w domu czyli około 5 dni .. Dopiero we wtorek byłam z powrotem w szkole. A zapomniałam ! W niedziele piekłam z mamą babeczki wyszły przepyszne .. Szkoda ze z paczki ale za dużo roboty było by z takimi Własnoręcznie robionymi gdyż robiłyśmy je o godzinie 19:30 :( Całe te wolne dni przeleżałam w łóżku oglądając Youtuberów, słuchając piosenek ,Oglądając TV ! Tak na Lenia :D Ten post nie będzie jakoś przesadnie długi bo jest już 20 :13 a o 20 :15 leci moj serial Może nie jakiś ulubiony ale oglądam go regularnie :D Zapraszam jeszcze na mojego 2 bloga .. który jest prowadzony Po części Jako książka ! no to Nic Dobranoc ! i miłego dnia jutro w szkole ! :D :* Buziaki
2 blog to http://swiatalice143.blogspot.com/
Alice
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz